lördag 8 maj 2010

long time....

Istanbul resan har passerat likaså valborg!

För att börja med Istanbul; resan kan sammanfattas med några ord..Kaos, KRISMÖTE 1,2,3,4,5,6,7, lärorikt, spicegirls, sex or popcorn?, gråtande småbarnsföräldrar, värme, hotellfrulle, Ungern, Polen, Serbien, bordell, mutning i tullen, färja, buss,tåg, bergsbana, kabinbana, shopping... Nu kanske jag låter bitter, men denna resan är nog en av de värsta resor jag gjort...men samtidigt det roligaste jag gjort! människor gjorde verkligen resan TOPPEN!!!




No see....jag suger på att blogga...haha. Vart lite mycket bara as usual!

Sen har vi ju Valborg! Sjukt roligt! Frida, Sara, Lisa och Sharre kom och hälsade på!
Supertoppen! Mer än så säger vi inte :D

Sen har jag varit i stallet och kollat på Annas (kusinvitamin)nya häst ELD! Eller GreatballsofFire som jag tycker han ska heta!Funkar lite mer internationellt :P



Vad gör jag nu då? Jo jag försöker skriva 2 uppsater på 10-17 sidor på 2½ vecka...Fixa med exjobbspraktik till nästa år. Idag går inget av det så bra, har sett 5 avsnitt av gossip girl och två avsnitt av så ska de låta! sjukt bra avsnitt av så ska de låta igår :D massa braiga låtar, fix you, dont look back in anger, with or with out you mm
Ibland är de skönt och bara vara också!
Shutter Island på bio igår, supermysigt! men sjukaste filmen... gillade den sådär..

Imorgon är planen att ut och springa, skriva lite uppsats, vara en duktig sambo och städa och baka tills min sambo kommer hem :D

kolla även in Saras nya blogg (får se hur länge hon håller igång den);)
http://makeupholic.blogg.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar