söndag 9 maj 2010

Min lonely night som inte blev så lonely..

Jag skulle ju ha en myskväll med mig själv igår. Det började ganska bra med vin i badkaret och massa dåliga serier. Tills grannen sätter igång, inte knarkar-grannen med provisorisk brevlåda eller han utan stämband som brukar vara problemet vid såna här tillfällen. Nä, nu var det grannen på andra sidan väggen som aldrig för liv. Men ikväll, min egna myskväll. Första gången på 1-2 månader jag är helt ensam utan någon hemma. Kvalitetstid tänkte jag... Men ack så jag misstog mig. KL 19.45 drar det igång.. 15 min i stöten, med sjukt dålig musik, sen tyst, sen super hög musik igen...WHATS WRONG WITH YOU!!! Tänkte jag då..Å den där spotify reklams trudilutten vill jag bara spy på... KÖP PREMIUM kände jag då..

Men som tur var slutade spelningen tidigt och jag fick lite tid i lugn och ro! Kl. 23 loggar söta K in och undrar om jag vill umgås, för hon hade det så tråkigt efter Eckerölinjen och var inte sugen på utgång! Jag hade nu faktiskt börja tröttna på mitt eget sällskap så jag tog en prommis och mötte upp henne halvvägs :D Sen vart det Hälsoresan med Lasse Åberg och lite Thé!

Nu ska vi iväg på lite Brunch på Vdala tror jag eller om det blir GH!
Myspys!
<3 over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar