lördag 15 maj 2010

Trodde inte man kunde vara så här trött.

Klev upp i morse vid 9, hade ställt klockan på 8 men snoooozeknappen gick varm i en timme. Käkade frulle till korrekturläsning av ena uppsatsen och började sen skriva på den andra. Gick sådär va... Bestämde mig för att strunta i uppsatserna och ta mig ut och springa en sväng. Tänkte det var hyfsat schysst väder, men en fleecejacka kan ju ändå vara bra att ha (svettas hellre än fryser när jag springer), men ack så jag bedrog mig. DET var typ 25 grader och strålande sol ute. TOPPEN! Där joggar jag runt i fleecejackan, svetten bara sprutade...Blev lite intervallträning borta vid högarna, för där kunde jag slänga av mig jackan och springa i underställströjan! Höll på dö av trötthet när jag prommenerade hem. Benen var som gummi.

Nu är det uppsats som gäller igen, lite bitter är jag att alla andra ligger ute i bikini när jag sitter inne och skriver. Och vad har hänt med karlarna i vinter btw!? OMFG! Legat i hårdträning i vinter tror jag allt.. Vart man än tittar ser man sixpack och vältränade arms! NICE! HÖll ju på få ett mindre kåtslag på springrundan, inte konstigt man börja svettas..hahaha... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar