torsdag 20 maj 2010

Imorgon bär det av mot Tynderö

Ska bli så härligt, komma iväg från plugg, uppsatser och annan skit.

Lillsyrran ska konfirmeras på söndag så då blir det fest med släkt och vänner =) Kommer bli super skoj! På fredag är det mys med tjejerna som gäller! På lördag ska jag och F åka båååt (om det är bra väder dvs.)

1,Har inget intressant att skriva om idag och igår. Allt bestod av skriva skriva och lite mer skriva. 2, Är lite smått irriterad över nåt som jag inte vet vad det är så därför orkar jag inte heller skriva. 3, Höjdpunkten igår var typ att jag hittade mitt läppemoj som vart borta i nån månad. Så roligt är mitt liv just nu! Där för ska de bli underbart att komma hem och umgås med La Familia....

Nä nu ska jag packa och skriva lite till för att sen sticka ut i det underbara vädret och springa en runda :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar