söndag 30 maj 2010

MAMMA!

Idag är det alla mammors dag! Självklart ska det firas! Tyvärr så sitter jag i Uppsala och Mamma njuter av fjällvädret i Vemdalen. Men här kommer en liten dikt för att visa den uppskattning och tacksamhet jag känner!


Hon, kvinnan som gett dig livet.
Hon, som är så lätt att ta för givet.
Hon, som är där för dig vad som än händer och var du än gör.
Hur elak du än är och hur mycket du än förstör.
Hon, som kommer följa dig genom livet, tills du växer upp och blir stor,
Jag pratar förstås om våran kära mor.
Livet utan henne skulle aldrig bli det samma,
jag skulle aldrig kunna klara mig utan min mamma.
Min mamma, har funnits där så länge jag kan minnas,
Och vore det inte för henne, skulle jag inte ens finnas.
Det finns så mycket man borde tacka henne för,
Och visa sin uppskattning för allt hon gör.




Happy mothers day, den snyggaste, finaste och underbaraste mamman i världen! Även fast du är tokstressad, hysterisk och "tjatig" så är du den snällaste och mest omtänksammaste människan jag känner! Tack och förlåt om vi tar dig för given ibland...

Älskar dig Mamma
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar