lördag 29 maj 2010

Ska aldrig mer städa...

Har lyckats städa bort typ allt... Min telfonsladd så jag kan lägga över bilder på mördarsnigeln jag räddade idag när vi var ute och promenerade..Mitt kårleg som vanligt.

Idag har jag och T städat hela lägenhet, välbehövligt..Say no more. Vinfläcken över hela väggen som Sharon så fint fixade börjar nästan försvinna..NÄSTAN! Avslutade med en liten drink i SATC style, för att vi varit så duktiga! (här skulle det vare en fin bild, men sladden är borta. och de där med bluetooth på datorn och telefonen tillsammans är inte min grej va!?)

Nu sitter jag och tjejerna och ser på Eurovision, lite tråkigt när de inte är någon svensk med. Men inte så konstigt när vi skickade Lilla Anna istället för Salem al fakir. Då får vi skylla oss själva...

Hejar på alla söta pojkar som var är med; Belgien, Cypern och Norge

Vilket kön har Serbiens bidrags sångare/sångerska!? OKLART!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar