torsdag 13 maj 2010

hockey och tråk...

Glor lite på hockey och tråkar mig i soffan...

Lite rolig fakta about ME

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?
Inte många. Blir inte direkt kär..Typ 1-3
Vad tycker du om kärlek? ...
När kramade du någon sist? När T åkte till flygplatsen
Saknar du någon speciell person? Mami, men snart är det sommar och då kan vi gå varandra på nerverna varje dag ;) *kärlek*
Har du svårt för att bli kär? Japp
Är du singel? Japp och just nu är det toppen!
När fick du senast en komplimang? Idag såklart haha
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Svar ja! Hjärnskakning deluxe..
Hånglat med nån riktigt ful: haha säkert, men just då var han/hon en riktig schnygging.. så här några år efter..Nja.. Mer; vad täntke jag då!??
Hånglat med fler än 50 pers: oklart.. inte direkt så man räknar alla man hånglar med. Men ja förmodligen..
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja, lite tokigt..
Gjort något riktigt dumt? Flertalet ggr..
Gjort något du verkligen ångrar? Ångrar och ångrar. Man ska inte ångra de man gjort bara ångra det man inte gör.. Men visst har man gjort många korkade saker..
Åkt ambulans? Förutom de gånger jag varit med Torbjörn på jobbet. 1 gång!
Gjort nåt olagligt? Ja massa saker. Gått mot röd gubbe, kört för fort, åkt utan bälte och lite andra onödiga saker..
Fått din mamma att gråta?_Mmm tyvärr. Förlåt Mami
Slagit ner någon? Nämen gud nej..
Skämts över dina föräldrar/styvföräldrar? Ja många gånger över T. Typ som när han gjorde egna stringkalsonger av en tubsocka och ett snöre eller hade på sig mammas baddräkt när jag hade kompisar hemma! Men han är ändå bäst!!
Sagt jag älskar dig och menat det? Jaa
Tar du droger? Eeeh nej!
Dricker du? Japp gillar att supa mig riktigt redlös..på valborg.. de är fan de bästa som finns
Vilka kläder sover du i? Naken eller Tisha beror på vilket sällskap man har
Vad hatar du verkligen? Hatar och hatar.. dislike mkt men hatar är väl att ta i..
Varit kär? Ja men det har jag ju redan svarat på...
Är du ensam nu? Ajjemen!
Vill du gifta dig? ja en gång i Las Vegas, 1 gång på Grand Canyon, 1 gång i Tynderökyrka. Förhoppningsvis med samma karl.
Vill du ha barn? Jo någongång, ska bara sluta vara ett barn själv först
SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Jag och K
Såg dig gråta? Hmm var längesen är en ganska glad prick!
Fick dig att gråta? Förmodligen ett Tv-program eller X
Du delade en dricka med? Dela?? Vad är det?
Du gick på bio med? C
Skällde på dig? Skäll och skäll..
Sa någonting till dig och vad var det? T som sa hej då!
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? God no!
Kramat någon? jaa
Pussat någon? nja inte direkt va.
Köpt någonting? Var på ica och köpte frulle
Sjungit? i duschen
Saknat någon? nja lite
JAG HAR:
Digitalkamera? en sjukt gammal
Systemkamera? nä vad är det?
Telefon på rummet? mobil, ja
Egen dator? of course
Könssjukdom? hahah vad är det för fråga..nej är svaret.
Bra kompisar? Jajjemen!

over and out
Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar