lördag 26 december 2009

världens bästa julklappar!!

Oh my fucking God!!!!

Jag har nog fått de bästa julklapparna efter min första häst jag fick när jag var tio!
Av Erik fick jag 2 tröjor från Armani collectionen Exchange, ett armband från Armani, och en klocka från Guess! Av Kai fick jag hur mkt make up som helst! Två lipgloss, en ögonskuggs tjof, lipptjof, roughe, kajal, 3 eyeliner grejor och nåt mer allt från Bobbi Brown!! Sååå crazy!!!!Plus alla pengar från familjerna hemma!! TAcK!!!!!!!!!!!!! <3 ER ALLA!

Ikväll har vi firat en Amerikansk jul hos familjen (familjen var inte hemma dock) med alla arbetare, det var hilarious!!!!Så mkt skämt och flams! Fick av BJ väääääärldens godaste godis, mjölkchoklad, vitchoklad + polkagrisar :D mums!


Var ute och sprang ca 3,5 km inne på området idag, började på ena sidan vid gaten och sprang till nästa...så långt är hela området typ.. plus att det sträcker sig ännu längre åt andra hållet... :P träffade en lite kompis, en liten orm typ 20 cm,... AAAAAaaaaaahhhhh...

såg Erik rida Baby, 3 åring i stallet! såååå fin!

Lärt Kai massa svenska, Bajs, bil, vit, svart, rosa, fin, grön, röd,öga, öra, näsa mun... Så roligt! Erik skrattar så han kissar på sig, men jag tycker Kai är rätt så duktig ändå. jämfört med min spanska t.ex :P Eller Zaras som när hon beställde in en kuksallad istället för en kyckling sallad..hhahha

saknar er där hemma liiiite ;) <3 Kärlek till Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar