lördag 19 december 2009

Vaken!!

Nu har jag äntligen vaknat efter resan igår! mår förvånansvärt bra, inte ett dugg jetlaggad! kan beror på att jag sover som en liten gris från de jag sätter mig på planet..maten på planet var faktiskt helt ok, de var de enda gångerna jag vaknade.. men att servera pizza tolv på natten svensk tid, kändes sådär.. lite märkligt

Ligger nu i Kais lägenhet som förövrigt är helt wunderful :D värsta bästa läget å jätte mysig. ska försöka ladda upp bilder ikväll!

Igår när jag kom från flygplatsen så var jag ju självklart superkissnödig, så jag tänder alla lampor i hela lägenheten kastar mig in på toa stänger inte dörren som vanligt å kissar... vad jag märker när jag kollar upp är att från kais toalett så ser man rakt ut i skit stort fönster.. och tvärtom man ser ganska bra in... Så där satt jag å kissade och halva manhattan kollade på.. skojs!? nja men de bjuder jag på!

Nä nu ska jag ut och shoppa och prommenera i centra park.. måste nog hitta en karta s jag inte är helt lost!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar