söndag 27 december 2009

HELT HYSTERISKT!!!!

Igår var helt galet!
Först åkte jag och kai och köpte ett par skor till mig, för mina andra high heels var alldeles för höga.. Kunde inte riktigt gå i dem ;)

Sen skulle vi möta upp Kais kompis som jobbar med samma sak som Kai. Självklart också bög! Men denna Rogelio var lite sen, så vi skulle åkta till en bar och de skulle komma till oss lite senare. När vi åker in i detta område, så är det enda vi ser bögar bögar bögar..Inge fel med det! MEN så de såg ut..Vi snackar gamla gubbar (läs Farfar)i inte så moderiktiga kläder (läs jeans från 1960 med inte så sexiga tröjor).... Jag höll verkligen på att DÖÖÖÖ!! Kan säga att jag var den ENDA straighta människa på 2 km... När jag skulle gå på tjejtoan var den HELT packad med andra sorters människor som INTE var tjejer.. höll på dö och kissa på mig...Som tur var fick jag lite vodka i mnig så jag överlevde, till slut var det nästan trevligt där...

Sen kom äntligen Kais kompis, sjukt trevlig kille! Så vi gick till en liten finare club som tur var! med lite finare människor! Hade en trevlig men galen natt :D

IDAG: Så träffade jag en Bob vid poolen som bjöd mig till deras polo club för en lektion i poloridning :D så det verkar cooolt! Han bjöd oss även till nåt stort polo event 1 timme härifrån där familjer tävlade mot varandra!
Så häftigt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar