onsdag 23 december 2009

im in miami bitch

Hej hopp!
Nu är jag äntligen i West palm beach! sååå skönt! Resan hit var inte det lättaste ska jag säga. Det började med när jag kom till NYC så ringen lilla Erik och säger ditt flyg kommer kanske vara försenat imorgon eller inställt pga SNÖSTORM..hmm ok tänkte jag då vad gör man?? fast i NYC. iofs inte så tokigt :p men vill ju väldigt gärna träffa Erik. Som tur var hade jag ju Kais lägenhet som ligger centralt på manhattan, Wallstreet. Så kollade flygbolaget, jo mkt riktigt var det inställt. Nytt flyg dagen därpå kl 10.35. Ok, fine!

när jag kommer till flygplatsen 3 timmar innan planet skulle gå var det KAOS!! 2 timamrs kö grattis! inte en chans att jag skulle hinna :S försökte säga till flygmänniskorna att mitt flyg går NU! när jag väl kommer fram var det typ 30 min innan men damen i kassan säger TOOOOO LATE! din check in har redan varit.. ok då sitter jag där på New ark helt ensam, kände mig gaaanskla liten! MEN som tur är har Erik världens bästa pojkvän, som ringer och bokar mig på nästa flight kl 13. Men kön är fortf lika lång.. och kl var nu 11 så inte en chans att jag skulle innan kl 13.. Försökte med alla cehck in. hittar en jättetrevlig tjej som ska med samma plan. Så vi hittar en kille, jag visar boobsen (ehh näääe kanske inte) som är villig och hjälpa oss för lite cash ;) på nåt sätt får vi våra väskor in checkade och får special eskort till gaten igenom säkerhets kontrollen och allt.. 5 min innan de stänger! NÄRA ÖGAT!!!

Fick äääntlgien träffa Erik och Kai!
Åt på mysig restaurang i West palm Beach och däckade helt!

Dagen därpå hade Erik och Kai planerat en liten roadtrip!Tog typ 6 timmar! Vi skulle åka till THE KEYS! vilket är Så häftigt! Sen åkte vi till Miami elelr south beach utanför Miami :D bodde på Sheraton ;) Kai hade sparade points så vi kunde bo billigt!





Dagen därpå vandrade vi omkring på beachen låg vid poolen, Art Deco området! när vi kom hem så hoppade vi ner i bubbelpoolen :D Life is gooooooD!!












Imorn ska jag och Kai ligga på beachen, ska vara 29 grader ;) hihi

1 kommentar:

  1. Låter härligt! Här hemma är det -18 och snö!

    SvaraRadera