torsdag 24 december 2009

Outlet, the beach, bubbel :D

Medan Erik jobbade åkte jag och Kai till en suuuuuuuuperstor Outlet, typ större än hela birsta x 3 :P jag shoppade loss lite på Ralph Lauren, spenderade mucho dinero!! julklappar väntar till La Familia ;) hihi!!!!!

Sen åkte vi till beachen men det var lite chilly, typ sådär 23 grader bara :P haha så vi låg bara 1 timme!

Sen åkte vi hem till SÖTERIK! Jag och Erik hoppade rakt ner i bubbelpoolen med lite vin och myste med BJ (Eriks typ Chef). Det var superduper varmt!

Nu är Erik totally crazy, håller på slå in julklappisar och tappar både kniv och tejp ;) jag och Kai sitter med varsin dator och facebookar medan Erik springer runt som er yr höna!

nu är det Julafton hos Er!!!! SÅÅÅÅ GOD JUL, Feliz Navidad MerrY Christmas osv!!!



hahah skojja bara





Saknar er lite, men inte så mkt :P Har de ganska bra här faktiskt ;) (kan hända att jag stannar..... hoppas de är ok!??)

Love

<3

1 kommentar:

  1. Jag tyckte Eriks rim var underbara! Vi får anlita honom till Rimstugan nästa år. Det där med att stanna, hm nja!
    Kram

    SvaraRadera