söndag 20 december 2009

forts. från igår

Nu är kl 4.30 NYC På morgonen. Å jag kan inte sova..damn jetlag...

Tänkte uppdatera om min dag igår:
efter jag vilat lite i Kais lägenhet, var det dags ut igen. Tog på mina nya sneakers och spatserad iväg.. bad idea! efter halva trippen så hade jag skavsår att jag knappt kunde gå.. men men..

Började med att ta subben till Soho och forever21 där jag köpt mina skor som båda var högerskor... jätte trevlig tjej hjälpte mig byta, som även tyckte jag hade en fabulous body :S konstig tjej.. när jag väl hade bytt dessa hoppade jag på subben igen och for till 59 st och central park. Tyvärr så var det crazy snöstorm här i nyc så bilderna vart ganska kassa.

Sen gick jag nästan hela 5 ave ner. såg jättehäftiga skyltfönster, var inne på disney affären, typ världens största julgran osv.

Stannade på nån restaurang och köpte take away sallad, för vid de här laget var jag så trött att jag bara ville lägga mig på sängen och sova!

Idag väntar jag på att se hur mkt mitt flyg är försenat eller om det ens går att ta sig till miami, för tydligen är det här nån jättestorm... jag fattar ingenting, typ som vanligt snöväder hemma i sundsvall ;)förhoppningsvis kommer jag iväg till 11 och är hos Erik vid 14!!! hoppa hoppas!håll tummarna för mig!

För där är inge snökaos bara SOOOOOOOOOOOOOOOL!!

2 kommentarer: