lördag 19 december 2009

NYC

Nu är jag äntligen framme efter en mkt låååååång dag :D kl är nu 5.06 svensk tid och 00.06 NY tid...

Resan har gått kalas, flyget till london var lite försenat men det gjorde inget då jag hade 5 timmars väntan på heathrow. kommer aldrig kunna jobba som flygvärdinna, somnade innan planet ens startat :P
Alla var totalt förvirrade på flygplatsen å skickade mig till hundra olika ställen som var fel.. fick klä av mig typ alla kläder å bli visiterad. Nja inte alla men kändes så iaf...

På flyget till NY hade de jääättebra filmer och serier <3 såg två avsnitt NCIS och två bones å lite av filmen legally blonde..

Nu dör mitt batteri till datorn återkommer i morn.. skulle tydligen vara storm i nyc imorn så får se om jag kommer med ett flyg ;)

puss å gonatt

/ johanna trött som en gnu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar