fredag 19 mars 2010

Fredagslyx!

Äntligen är hemtentan inlämnad och RoA kursen avslutad! Känns toppen!
Nu till veckan början den roliga turkiet-kursen som jag brukar kalla den, eller som den heter på riktigt Familj, religion och rätt. DÅ är det sthlm som gäller i 3 dagar, förhoppningsvis kan jag sova hos Emelie någon natt iaf =) Annars är det ju inte så farligt att pendla, SJ verkar ju fungera lite bättre igen. Å snart åker vi till turkland, kan det bli roligare!!!!!?? Men innan det har jag ju Vemdalen att se framemot. hihihi...

Idag har jag först tränat drygt 1 timme, blev bröst och lite axlar. kändes great och avslutade med 25 min löpning.. Blev dock avbruten konstant. SMS, telefon samtal och nån gubbe som behövde hjälp att få igång springbandet. suck... så av 25 min sprang jag kanske 15 min.

Sen har jag bara myst, sett på lite DHW:s, top gun och slappat. underbart! Det förtjänar man efter en tråkig hemtenta! Har haft lite att tänka på också, fått reda på mindre roliga saker.. Men life goes on. Spotta i nävarna och gå vidare! Karma strikes back på elaka människor så man får tänka tror jag : Jag har iaf världens bästa kompisar lite överallt i Sverige dock men de är fortfarande bäst och roligast. Fast lite på olika sätt.

På kvällen har tina och jag lyxat till det med två förrätter som huvudrätt ;) det blev chevré ost toast, och avacado med hemmagjord skagen =)

Ikväll blir det så ska de låta och National Treasure med Emelie, Frida och Tinis
<3

Längtar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar